2009. július 26., vasárnap

Amikoor minden megváltoziikO.o

Nahm sziasztook^.^
mint a cíímben iis láthatjáátok bennem valamii megváltozott tegnap esteeh^^
amikoor azzal a szeméttel beszélteem^^:S:S
nagyon megutáltam gondolom ezt levettétek..:S
1 hónapot együtt lenii egy ijen kiis alattomos féreg gecivel:S:S
nahm mind1 ....
szóóval tegnap méég mielött beszéltem vele depii. meg minden^^
és aztán miutáán elmondta h őő sohasem szeretett rájöttem h nemériimeg elbasznii az életem..
a vágásook a karcolásook az öngyilkooság??!:S
mirejóó???xD:S
hát és valahogy nagyon magambaa száltam és azon gondolkoztam élnii fogok^^
amiit ediig nem tettem.:S
meert gubbasztottam a szobámba egyedüljártam sétálni meg minden^^:S
tegnap méég délutáán elhívtak bucsubaa^^
mondtaam h áhh afaszomseee..-.-""
ma reggel telóztam eggyet h mégiis elfogok menni^^:P
és máár nemérdekel a Ferii meg eggyik pasi seem^^
jóvelük kocsmáznii meg hülyülnii de nemkell nekem egyenlőre senkiisem^^
szval hát ebből gondolom mindenkinek az jön le h
vagy dilisvagyok vagy nem komplett.
és az hogy nemérimeg egy pasimiatt elcseszni a fél életeed mer
h a kezedbee vésed a monogrammját és a nevéét.:S
semmi értelme^^ mert ottmarad és megbánood.:S
először tényleg nagyon fááj de meglátod h hamar elfog múlni.
nekem iis van a kezemen 3 monograam.:S belevan vágva h HAJVASALÓ
egyszer átszurtam a bőrömön egy gombos tűűt:S
van egy háromszög és egy négyszög a csuklómon..
és egyszer az ereimet iis megprobáltam felvágni^^
de miértelme hogyha egyszer rájössz??
h Én hülyee.xD fááj de elmúliik^^
a sebek begyógyulnak dee a helyüük megmaraad..:S
ezt soha senkii ne felejtse el^^
és szerintem soha énsem fogom.!!!
Kiss. Kendii(L)