2009. július 31., péntek

Leszbii vagyook.=)

sziasztook^^.
háát igeen ezwaan^^.:P dee egyébként nem vagyook leszbi csaak ez jött címneek:P
nahm most h ezt tisztáztuuk akkor mesélnéék ish valamiit.=D
szvaal:') nagyon kéész vagyook^^
az elöbb fejezteem bee amit csináltaam.xD
nahm végüliis apámnak segítettem. meer ugyebáár asztaloos^^
aztáán segítettem megcsiszolnii nekii ijen fenyőfa deszkákaat^^:S
háát végüliis máár a 3. pohár kávé után már könnyebben ment.. dee nemnagyon élveztem^^.
hát az életem nagyon szaar .xD:S vagyiis hát nemistudom. igazából nemis.:D
csaak a nyáár.:s mertnemtudom. utálom a nyarat:S
hát ezwan kell valaki akii utálja ish.
én inkább várom az ishkoláát meg a stb.^^.:D
dekinem?? hát egy csómóan nem.:D:P
én nem szeretek nyaralnii meeg inkább itthon szoktaam sziesztázni mer az jóóh^^:D
és nemérdekel kimitgondol a nyár szar^:P
><. na eztmost kijelentettem, és ebőől nem engedeek.:D és egyébként kiholvolt nyaralni??
vagykihovamegy?? irjátook meg megjegyzésbee tiszta kiwi vagyook:D:D
nahm kösziköszi(L)
nahm de megyek ish mermég vanegykis dolgom.:P
sziasztok.=)
kiss. Kendii.(L)