2009. augusztus 21., péntek

Maii menü. tejfölös tökfőzelék.xD

szhiiasztook.^^ tejfölös tökfőzelék.xD háát igen. a maii menüü esetleg..xD nem igazábóól ma én főzztem. nem vagyok valami nagy gasztronómiai geconájtor. dee főzni csak tudni kell.xD szval hát akkor kezdem a tegnapi alkotmányaimmal. tegnap panírozottt csillagtökött sütöttem meg főztem hozzá rizibizit.( borsós rizsa.) meeg sült májjat csinált még hozzá anyám.. imádom a tököt mindenféle formában.xD és ezt nem kell félreérteni...pff. őő. mára máár elfogytak a tegnapi kajáák. szval ma megint alkottunk anyummal. főztünk nokedlit. meg rizsáát. meg májpörköltet. meeg tejfölös tökfőzeléket.xD pff. meg sóskát. szval mindenkii bekajálhatott. de persze rám megint rámtört a depii. szval depiis nemeszek sztrájkot tartook.:D erről enyiit.xD na m1. szombat délután valakit. megfogok gyilkolni.xD és ezt nem fenyegetésnek szántam Ropii^^ ....xD noos. ezlenne a helyzet. szhiiasztok puszii. (L)(kivéve neked te szívtörő gecii.^^. )