2009. augusztus 27., csütörtök

Ezt sem gondoltam volna.:S érdemes elolvasnii^^

szhiiasztoook.:S rosszkedvemben vagyook.:S:@ bakkker nemréég értem haza.. őő. hallotam h a dzseniferkéém(bnőő.volt.??van.??!). ojanokat terjeszgetrólam h a krály feri. elvileg ugymegbaszott. h bevéreztem meg ijenek.:O ...pfff.:S anyáád mondom. perszeh. lehet h csak kitalálta h a dzseni mondta meg ijenek. h kitőől hallotam.??:Sőőőő. no comment.xD pff. izéé. meg ojanokat. h szőőrős a pinám. meg ijenek.xD mondom jóóó.......
őő. csak ugy mellesleg mondom h a faszééé lehuzta a gatyájátiis elöttem szval.xD meg ojanokat mondott h igy meg ugy fog megbasznii.:S hát figyii. én nem ojan vagyook.;) amugy most h felkeverték bennem ezta dolgot kicsiit megint szomorúú vagyok.:P:S hoztam nektek egy száámot.:S jelenleg ezen bőőgök.xD :S szval meghallgatni^^.

nahm ugye jóó.?? :S bakker.:S ='( ehehehhhh.:S nahm szhiiasztok. (L) kendii. a kaszáás.(L)xD(U)