2009. október 4., vasárnap

Vérteskethely.(L)

szhiiasztok!! akkor mesélek iish egy páár dolgot.:D tegnap.(szombaton.) egész délután kethelyen voltam.:D nagyon jóó volt. esküszöm. anyiira jófejek ott az emberek meg ugy mindenkii nagyon beleszerettem abba a helybe.:D
van ott egy fhiiu.:P ugy becéziik. h Lolóó.. eszméletlen helyes.:D ijen imóó.. fillinges... jajj istenem.:D
amikoor mondtáák nekii. h szedje kii a nyelv pc.-jéét azthittem felállok és lekapom.:D;) kajak durvah volt.:D sztem jövőhét hétvégéniis átmegyek bandáznih.:D dehugye ugykezdödött... h apáám nagybaah átviitt kocsival.xĐ kirakott azt elment. énmeg sehun semmit nem ismerek.xĐ .. azt pont a buszmeg elött.. ahol apám kirakott. álltak oszimék kocsival.:D azt levittek a jáccótérre... xĐ meer ugyeh a mayah nem jöhetett kii mer pakolnia kellet.:S aztán leültem a csuszdára h megvárom ott merhogy semmi kedvem eltévednii..xĐ de meguntam aztáán. elmentem sétálnii.. 1órán átt sétálgatam összevissza. voltam apályán.. postánál.xĐ mindenhool.... aztán megyek vissza a jáccótére.:D háát kiik ülnek ott.??:D zsaniék.xd hálelujja.:D anyáám nagyon jóó volt.:D fél1kor mentem.xĐ apám 6kor jött értem..:D durván jó volt.:D imádom azta helyet.(L) nahm de enyiih.. szhiiasztokpusziih.(L)(L) KC.