2009. november 22., vasárnap

szarhétvége.:S

szhiiasztok.:D(L) mizujs.?? velem semmi kül. ugyvolt h ma megyek kethelyre de aztán nem mentem mer hidegvolt meg nemtom.:/ szarvolt eza nap egész nap itthon unatkoztam meg nemitthon de unatkoztam.:D meg sokat csuklottam.:P kiemlegetett.??:D(L) holnap érdekes nap lesz. mert hétfő lesz és hétfő mindig furcsán sexy.:D mer angol és a kitti nem lóg a nyakamon. nem mindig birom. mer csak azér szokott sztem velem jönni. mer van cigim.. általában..:/ de ez tök szaar...:S m1. pénteken ittaludt nálunk a lilla.:D fincsitöksütésről már ismerhetitek.:D xĐ durvah. ^^ bátyusom éppen most tárgyal exével. h össze jöjjenek -e megint. szivemszerint szétválasztanám őket. de nem akarok neki rosszat ha neki kell akkor legyenek boldogok. de végülis én nem birom a csajt. m1. majd holnap elmondja h mivolt.:D várom máár.:S csak aza gáz. ha összejönnek.xĐ akkor ő is ottlesz velünk buszvégen.? akkor é kitépkedemazösszeshajam.O.o xĐ m1.:( majd meglátjuk holnap többek között megakarom bátyustól. h reniih.^^ 2. uncsitesóm. amikor jártunk. akkor mit mondott neki rólam.??:S mer nagyon érdekelne. elvileg azt h sokat hazudozok.:S de nemtudom
szerintem nem.:( de ha ez sok ember igy gondoljah akkor ezvan.:(:(:( nahm m1. megyek. megetetem a rákocskákat.(bagózok) szhiiasztok.(L)(L)