2010. február 8., hétfő

A Kis pihenőőm után.:/

szhiiasztok (: hát ugylátszik h jó egy 5-6 hónapja nem voltam.:/ xO de neagodjatok szerintem mostanában már többször leszek.:/ vhoigy miindig kiment a fejemből h irjak.:S mesélek vmit ami mostanában aktuális.(: szval h ugye már majdnem 2 hónapja járok vkivel.;) Ferencnek hivják.(: aki ha még emlékeztek rá..:S akkor a blogom elején nagyon sok fájdalmat okozott.:/ visszalehet keresni ráá.:/ na mind egy szoval ugy volt h én nem tudtam kiverni a fejemből :s és nagyon szar volt nélküle aztán valahogy mindig összehoztam ugy a programom h a délutánjainkat együtt tudjuk tölteni társaságban haverként.(: és karácsonykor háát.(: összejöttünk ugymond 21-kén.(: kurvajó meg midnen.:S:D csak mult hét csütön elkövettem vmit.:S megcsaltam:/ sajnos. igenigen egy lánnyal.xO deszar.vagyok.:/ aki nevezetesen oszim de többet nem mondok.:S nos pénteken kijött.:/ aztán lementem parkba.:S aztán adtam neki egy pichi csókszit az arcára(K) belerakott egy levelet a zsebembe és adott egy puszit az arcomra és hazament a 12:40esel.:S nagyon rossz volt:S anyiit sirtam:/ összeroppantam és leültem sirni a padra:S nagyon rossz volt.:S de valahogy délután még volt erőm kijönni.xD felmentem b.nőmhőőz.:O aztán bejööttünk sulibaa sütit enni.xO aztán hazamentem.:/ de vhogy utána nagyon összevoltam meg ki.:S aztán LL.Juniort hallgatam cigányul.XO hát igen ez van.(: raapppeltem egy kicsit. meg minden... (: HA ijet is tudok.(: nam m1. majd elmesélem késöbb h milesz máma.xD lemegyünk parkba aztán aszonta végülis hogy nem haragszik de nem tudom.:/ lehet h szakitunk.:/ de remélem h többet nem csalom meg.:/ :S nam ennyi volt.(: majd még besz meg minden.(: szhiiasztok puszikaa(L)(L)(K) Kendii Catastrophe(:(L)